شما اینجا هستید: خانهاستانهاسمنان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان : آبرسانی به روستاها، اولویت بسیج سازندگی استان سمنان است

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان : آبرسانی به روستاها، اولویت بسیج سازندگی استان سمنان است

منتشرشده در سمنان یکشنبه, 07 شهریور 1400 ساعت 15:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: آبرسانی به روستاها در قالب اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی استان سمنان است.

به گزارش سپاه نیوز؛  کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاها در سراسر استان سمنان اولویتی مهم برای سپاه و بسیج این استان است.

 

وی تأکید کرد: از تمام ظرفیت سپاه و بسیج استان سمنان با همکاری دیگر نهادها برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده می شود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این سازمان را اجرای طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی استان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اجرای این پروژه در روستاهای گرم آب و میرحاج شهرستان میامی در دستور کار قرار گرفته است.

 

کاشفی بیان کرد: اجرای طرح آبرسانی به این روستاها با مشارکت آب و فاضلاب استان در قالب اجرای پروژه اصلاح شبکه، ایجاد مخزن آب و احداث خط انتقال آبرسانی انجام می‌شود.

 

وی افزود: آبرسانی تانکری به روستاهای گرم آب و میرحاج در حال انجام است و با اجرای پروژه آب‌رسانی به این روستاها مشکلات تأمین آب رفع می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج سراسر استان سمنان در قالب تیم‌های محرومیت‌زدایی سازماندهی شده‌اند تا بهترین خدمات به مردم مناطق محروم ارائه شود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است